ADSL

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Sat Nov 18 19:18:13 EET 2006

On 11/18/06, Kostas Doulas <kostio08 at gmx.net> wrote:
> Geia xara se olous.
> Einai h prwti fora pou grafw stin lista
> k arxika 8a i8ela na pw se olous ena euxaristw,
> giati mesw tis listas exw lysei arketa
> arketa provlimata.8a i8ela loipon tin voi8eia sas
> se kati.Exw stisei ena suse 9.3 se enan e3wteriko
> skliro,enw i kenriki monada,epeidi xrisimopoiei
> to pc k i adelfi mou exei win xp pro.Exw kanei
> mia syndesi adsl k to router to exw syndesei stin
> 8yra ethernet.Prin liges meres loipon agorasa ena laptop
> to opoio trexei win xp home (exei k ethernet k wifi),
> k 8a i8ela na moirasw tin syndesi k s' auto.Dystyxws
> den exw pai3ei pote me diktywseis k kanontas  ena search
> sto diktyo,pelagwsa giati oi plirofories einai arketa
> sygkexymenes.Eseis ti proteinete?Mipws yparxei kanena sxetiko
> how-to?Sas euxaristw poly ek twn proterwn.
>              Kostas Ntoulas
>

> --

periptwsh a)
exeis adsl router
a1) me built in switch
bazeis ta pc se idio subnet (px PC1 IP 10.10.1.2 subnet
255.255.255.224 kai gateway thn dieu8unsh pou exeis apodosei sto
router, kai omoiws prateis sto PC2 apla allazeis IP (px 10.10.1.3 same
subnet + gateway) Ru8mizeis to router wste to local interface na
bgazei IP pou na peftei sto idio subnet (px IP 10.10.1.1 sub
255.255.225.224)

a2) xwris built in switch (to PC1 exei 2 ethernet ifs kai exuphretei kai to PC2)
ru8mizeis to if1 tou PC1 na peftei panw sto idio subnet me to router
(px 10.10.1.1/24 to router kai 10.10.1.2/24 to PC1) ru8mizeis thn
deuterh ethernet sto PC1 na exei diaforetiko subnet (px 10.10.2.1/24)
kai thn kartoula sto PC2 na trexei sto idio subnet px 10.10.2.2/24.
energopoieis to ip forwarding sta windows ( opws leei h mama m$ edw
http://support.microsoft.com/kb/230082) Enalaktika mporeis na
agoraseis ena exwteriko switch kai na akolou8hseis ta bhmata tou a1

periptwsh b)
exeis adsl bridge
kaneis oti proteinete sto a2 xwris na setareis tpt allo para monon to
if pou sundeete to PC1 me to PC2 kai na energopoihseis to TCP/IP
forwarding.

TCP/IP forwarding mporeis na kaneis kai apo mia mpourda pou leei h m$
se ena wizard shared network connection h kati tetoio

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey