adsl router gia periplokh katastash

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Wed Nov 15 12:10:14 EET 2006

On 11/14/06, Theo Vassiliadis <cosmostation at gmail.com> wrote:

> To provlhma den einai o dreambox. To provlhma einai oti afenos, h
> Dream multimedia apofasise na aposyrei th dynatothta wan/pppoe apo thn
> 1.08 ekdosh kai kaneis allos den ftiaxnei images gia DB 500s me ayto
> to xarakthristiko kai afeterou o ISP apofasise oti exw dikaiwma na exw
> online mono ena pc, me sygkekrimenh MAC address kai rixnontas to ttl
> se 1, mou kovei to NAT.

Mhpws na mas eleges ton ISP? (Gia na ton apofugoume)

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey