Partition external HDD

Ioannis Lazaridis lazarousgr at gmail.com
Wed Nov 15 08:28:07 EET 2006

Καλημέρα,

πρόσφατα αγόρασα έναν εξωτερικό δίσκο της WD 320GB. Έχω σκοπό να τον
χρησιμοποιήσω μόνο για να κρατάω κλασσικού τύπου αρχεία (ταινίες,
μουσική, φωτογραφίες) όπως επίσης και μερικά backup (του / parition και
του home directory μου). Όπως καταλαβαίνετε η χρήση του δεν θα είναι
ιδιαίτερα σκληρή.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω τα εξής:
 - Έχει νόημα να τον χωρίσω σε partitions?
 - Τι filesystem ενδείκνυται για αυτού του είδους χρήση
 - Επειδή υποστηρίζει και Firewire μπορείτε να μου προτείνετε Firewire
κάρτες που
   να υποστηρίζονται και από Linux.

Ευχαριστώ πολύ,
-γ