RFC: magaz.hellug.gr update

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Nov 13 20:22:08 EET 2006

When the date was Monday 13 November 2006 18:38, Nikos Papagrigoriou wrote:

> Κάνε μια σύγκριση:
>
> http://moinmoin.wikiwikiweb.de/WikiEngineComparison
>
> Προτείνω MoinMoin ή αν υπάρχει πιθανότητα να χρειαστείς δυνατότητες από
> Zope/Plone τότε ZWiki

Ευχαριστώ, το έχω δει το παραπάνω link, όπως επίσης και το
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_wiki_software
Σε αυτό το σημείο θα με ενδιέφερε περισσότερο η προσωπική εμπειρία που έχει
καθένας, (κυρίως) με εγκατάσταση και διαχείριση αλλά και με χρήση κάποιου
wiki. Κάτι σαν mail του Ρικούδη για το Joomla,
http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2006-November/065657.html

--
++Michael Iatrou;