RFC: magaz.hellug.gr update

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Nov 13 18:15:11 EET 2006

Γεια σας,

Για να επισπευσθεί η διαδικασία του migration, για άλλη μια φορά θα χρειαστώ
τη πολύτιμη συμβολή σας. Φαίνεται ότι η πιο εύκολη και αποτελεσματική λύση
στο πρόβλημα της νέας πλατφόρμας είναι ένα wiki. Το αμέσως επόμενο λογικό
ερώτημα (το ξέρω, βρίσκεται στα χείλη όλων σας) είναι "ποιό wiki";

Οι προδιαγραφές που θα ήθελα να πληρούνται οι παρακάτω:

1. Να είναι γραμμένο σε PHP, Perl ή Python.
2. Να μην χρειάζεται database για backend (εξαίρεση ίσως η SQLite).
3. Να υποστηρίζει edit στα Ελληνικά.
4. Το interface του να είναι customizable με CSS.

Μερικές εξηγήσεις: Το (1) γιατί αυτές ξέρω, αυτές εμπιστεύομαι ;-) Το (2)
γιατί θέλω το magaz, να είναι όσο περισσότερο decoupled γίνεται από το
σύστημα στο οποίο είναι hosted και το (3) γιατί έχω δει περιπτώσεις όπου
μπορείς να κάνεις submit και view στα Ελληνικά, αλλά όχι Edit. Τέλος το (4)
είναι απαραίτητο για να μπορούμε να ξεφύγουμε από την ισοπεδωτική
ομοιομορφία των Wikis.
Καλό ιστορικό security issues, stability στο development, ενεργό community
προφανώς είναι σημαντικά πλεονεκτήματα.

Τι προτείνετε;

Ευχαριστώ,

--