=?ISO-8859-7?Q?[off_topic]_=E5=EB=EB=DC=E4=E1, _copyrights?= =?ISO-8859-7?Q?, _digital_signatures, _=ED=EF=EC=EF=E8=E5=F3=DF=E1?=

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Nov 12 21:33:38 EET 2006

Την 9/11/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Kai o prwtos prwtodikhs poy 8a bre8ei mprosta sou gia kati pou exei
> shmasia, kai afora ayto to "hash", 8a pei "den kserw ti einai ayto, na
> pate sto diaolo". Kai o dikos tou logos einai poy metraei ekei, oxi o
> dikos sou.
>
> Parte to xampari, otan exete na kanete me dhmosio, kai dh dikasthria, to
> xeirotero pou mporeite na kanete einai na prospa8eite na eiste
> dhmiourgikoi. Rwthste kai to D.S. tou hellug ti trabhkse me tis
> "hlektronikes ypografes" kai tis "hlektronikes pshfofories".

Δεν το περίμενα αλλά η Ελλάδαρα είναι μπροστά (μάλλον με το ζόρι λόγω
EU βέβαια) :-)
-----------
Το προεδρικό διάταγμα για τις ηλεκτρονικές υπογραφές
Προσαρμογή στην Οδηγία 99/93/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του
Συμβουλίου σχετικά με το κοινοτικό πλαίσιο για ηλεκτρονικές υπογραφές.
http://www.ebusinessforum.gr/index.php?op=modload&modname=Downloads&action=downloadsview&pageid=198
-----------
όπου λέει ότι υπό τις τάδε τεχνικές προυποθέσεις ψηφιακή υπογραφή =
ιδιόχειρη υπογραφή
δεν το διάβασα περισσότερο (έπεσα πάνω του συμπτωματικά) αν κάποιος
κάνει τον κόπο να το διαβάσει και θέλει να σχολιάσει με μεγάλη μου
χαρά να τον ακούσω
Υ/Γ:
Και μιας και ήταν δίπλα:
ΝΟΜΟΣ 2121/1993:
Οι πνευματικοί δημιουργοί με τη δημιουργία του έργου, αποκτούν πάνω σ'
αυτό πνευματική ιδιοκτησία, που περιλαμβάνει [...]
http://www.ebusinessforum.gr/index.php?op=modload&modname=Downloads&action=downloadsview&pageid=191