Απ: απομακρυσμένη πρόσβαση

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Nov 12 19:46:28 EET 2006

Την 12/11/2006, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> έγραψε:
> [...] Sth douleia exo windows 2000. Spiti exo
> sthsei (me 768 aDSL) ena mhxanhma me DynDNS pou trexei xvncserver.

με τα ελληνικά όλα καλά?

> Apo
> th douleia kano ssh me to putty kai port forwarding to 5901 kai sta win
> trexo to vncviewer sto localhost. Mi xara paizei gia apla pragmata pou
> kano (ru8miseis sto azureus). Mia duo fores pou dokimasa na tre3o ena
> firefox kai na pai3o me phpmyadmin e enta3ei ligo argouse.

χμμ το φοβόμουν. Το κακό είναι ότι έχω καλομάθει με το RDP όπου ακόμα και με μία αDSL 384 σχεδόν όλα πάνε "σφαίρα" και μπορείς να τρέξεις αξιοπρεπώς ακόμα και autoCAD σε μη απαιτητική σχεδίαση  (προσωπικά έχω σχεδιάσει 2-3 ηλεκτρονικές πλακέτες remotely).

Θα δοκιμάσω σε λίγες μέρες και το NX να δω αν οι διαφιμίσεις τους έχουν καμιά σχέση με την αλήθεια :-)