RFC: magaz.hellug.gr update

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Sat Nov 11 22:18:57 EET 2006

On 11/11/06, nikos at hellug.gr <nikos at hellug.gr> wrote:
> υποθέτωντας πως δεν θέλουμε να ξεφύγει το magaz και να γίνει wiki (με
> την ευρεία έννοια), αλλά να παραμείνει e-zine, μπορεί να συνεχίσει να
> λειτουργεί περίπου όπως και τώρα. δλδ να αποστέλονται άρθρα προς τα
> magaz (προφανώς ανεξέρτητα αν κάποιος είναι μέλος του συλλόγου) και
> όταν μαζευτεί μια κρίσιμη μάζα να βγαίνει τεύχος.

To Joomla (αλλά και τα άλλα CMS) είναι φτιαγμένο για αυτό ακριβώς τον
σκοπό. Να διευκολύνει συντακτικές ομάδες στο να δημιουργούν
περιεχόμενο, το οποίο κάποιος administrator κάνει edit και στη
συνέχεια δημοσιεύει online. H ύπαρξη του Wysiwyg editor αλλά και άλλες
δυνατότητες, όπως Polls, full text search, commenting system,
discussion board κ.α. νομίζω ότι κάνουν το περιοδικό πραγματικά
interactive και προσθέτουν στην αξία του.

> απλώς το στήσιμο του site πάνω σε ένα wiki βοηθάει στην ευκολία
> στησίματος για τον web admin και στο να προστεθούν κάποιες λειτουργίες
> παραπάνω (πχ. comments). οπότε σ' αυτή την περίπτωση απαιτείται κάτι
> απλό.
> (πχ. trac: http://trac.edgewall.org/
> ή tikiwiki: http://tikiwiki.org/
> ή έστω και mediawiki: http://www.mediawiki.org/  αν και απαιτεί php5)
>
> ΥΓ. δεν ξέρω αν υπάρχει διαχειριστική ομάδα για το magaz, αλλά αν δεν
> υπάρχει καλό είναι να φτιαχτεί για να μην αφήσουμε μόνο του τον μιχάλη
> με τις συμβουλές μας :)

Ανεξαρτήτως της πλατφόρμας που θα επιλεγεί, πιστεύω ότι θα πρέπει να
γίνει ένα ξεχωριστό thread στη λίστα για το θέμα της συντακτικής
ομάδας που θα οδηγήσει στα επόμενα τεύχη.

> --
> nikos
> (comzeradd)
>

> --

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656