[off topic]Re: Και κάτι ακόμα.... για τα άρθρα ...ΓΚΟΥΧ...ΓΚΟΥΧ...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 10 02:49:31 EET 2006

On 2006-11-09 19:54, Apostolos Karakoussis <ktolis at csd.auth.gr> wrote:

> Σε κάθε ένα από αυτά όμως το hash αναφέρεται. π.χ. hash1 server1 ->
> server2, hash2 server 2-> server3 , hash3 server3 -> mailbox. Αν έχω  το
> hash3 στο e-mail μου τότε μπορεί να γίνει η πιστοποίηση. Αυτό  είναι το
> concept.

Πόσο σίγουρος είσαι;  Εγώ νομίζω ότι το μόνο που σου επιτρέπει είναι να
πιστοποιήσεις ότι όντως ο server2 έστειλε στον server3 αυτό που τελικά
έφτασε στο mailbox.  Πριν από τον server2, μπαρμπούτσαλα μεταξωτά με φύκια
για διακόσμηση σου παρέχουν τα hashes, αφού δεν μπορείς να επιβεβαιώσεις
ότι το hash που `πήρε' η server2 δεν είναι recalculated και ενσωματωμένο
στο `stream' από τον server2.