[off topic]Re: Και κάτι ακόμα.... για τα άρθρα ...ΓΚΟΥΧ...ΓΚΟΥΧ...

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Nov 9 17:12:06 EET 2006

Την 9/11/2006, Apostolos Karakoussis <ktolis at csd.auth.gr> έγραψε:

> [...]
> προτυποποιηθεί για το πως καταγράφεται μέσα από το πρωτόκολλο των
> internet protocols με την ονομασία smtp. Εξ ορισμού λοιπόν εκεί
> καταγράφεται η ακριβής ώρα/μέρα αποστολής καθώς και ο χρήστης που το
> απέστειλε. Η ώρα βρίσκεται πολύ εύκολα κάνοντας ένα trace των headers
> των μηνυμάτων (αν και εφόσον τέτοια υπάρχουν) στην πλευρά του server.
> Hints για το tracing από server σε server υπάρχουν στα full headers
> του μηνύματος που ο τελικός χρήστης παρέλαβε. Το γεγονός και μόνο του
> tracing πάνω σε διαφορετικούς servers είναι αρκετό για τα δικαστήρια

σωστά όλα αυτά αλλά πρόσεξε: δεν φένεται πουθενά ΤΙ *ΑΚΡΙΒΩΣ* ΕΣΤΕΙΛΕΣ
στον εαυτό σου. Μόνο ότι κάτι έστειλες τότε.

> [...]
> Ωραία τα λες αλλά προσπαθώ να βρώ κάτι που είναι σημαντικό
> (τουλάχιστον για αυτούς που ασχολούνται με την συγγραφή κειμένων στο
> internet) και δεν βοηθάς καθόλου.

εγραψα απλά μια πιο "δημιουργική" λύση από το να στείλεις email στον
εαυτό σου που ΙΜΗΟ είναι μια χαζομάρα. Aν σου πρότεινα την σωστή
νομίκη λύση δεν θα την ξεκινούσα με "αν θες να γίνεις δημιουργικός"
αλλά με "να τι πρέπει να κάνεις" ή με "σύμφωνα με το νόμο"