Re: Και κάτι ακόμα.... για τα άρθρα ...ΓΚΟΥΧ...ΓΚΟΥΧ...

Apostolos Karakoussis ktolis at csd.auth.gr
Thu Nov 9 16:56:39 EET 2006

On Nov 9, 2006, at 4:18 PM, Nick Demou wrote:

> Την 9/11/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> cool cool: αυτό ενοούσα δημιουργικός: "αυτός που θα δημιουργήσει
> μονομερός μια νέα τεχνική που δεν είναι δοκιμασμένη"
Ο ορισμός δεν είναι σωστός. Παρερμηνεύεις το δημιουργικός με το
εφευρετικός.

> Πάντως ενα δηκαστήριο μπορεί προτωδίκος να κάνει χοντρές χαζομάρες (το
> έχω δει προσωπικά αυτό δις) αλλά σε επίπεδο εφετείου ΔΕΝ προκειτε να
> αγνοήσουν ένα ακόμα και βαριά τεχνικό πλην όμως πραγματικό γεγονός
> επειδή δεν το καταλαβαίνουν - θα ζητήσουν την κατάθεση ένος
> εμπειρογνόμονα (το έχω δει και αυτό).
εμπειρογνόμωνας=μηχανικός <βάλε οτι θες εδώ>

Μηχανικός πληροφορικής δεν ορίζεται στο ελληνικό κράτος. Μηχανικός Η/
Υ ναι. Αντιπροσώπηση από το επιμελητήριο δεν υπάρχει (δεν υπάρχει
επιμελητήριο) άρα δεν μπορει να οριστεί αντίστοιχος εμπειρογνόμωνας.
Ούτε στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση ούτε στην πιστοποίηση γραπτών
κειμένων η διεργασιών μεταξύ υπολογιστών. Από τη στιγμή που δεν έχεις
στα χέρια σου πλαίσιο που να ορίζει ποιός είναι ο εμπειρογνώμωνας
φέρε και τον Τάκη από το περίπτερο. Απέναντι στο δικαστήριο είναι το
ίδιο εμπειρογνόμωνας όσο και ένας απόφοιτος τμήματος Πληροφορικής
(αφού ξέρει να παίζει solitaire αυτοδικαίως ξέρει και από υπολογιστές
- βλέπε πιστοποίηση ECDL).