Re: Και κάτι ακόμα.... για τα άρθρα ...ΓΚΟΥΧ...ΓΚΟΥΧ...

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Nov 9 15:40:45 EET 2006

Την 9/11/2006, Apostolos Karakoussis <ktolis at csd.auth.gr> έγραψε:

> Χμ. Δεν υπάρχει δηλαδή μεθοδολογία για κάτι τέτοιο μέσω internet? Ο
> Moby για παράδειγμα έστελνε τα ηχητικά samples του μέσω e-mail στον
> εαυτό του. Οπότε μπορούσε να παρουσιάσει backlog με το πότε
> πρωτοδημιουργήθηκε έκαστο. Βέβαια αυτός είναι στις Ην. Πολιτείες.

email??? και πως ξέρεις αν ένα email που εσύ λες ότι έστειλες στον
εαυτό σου εστάλει τότε που λές ότι εστάλει???

> Στην Ελλάδα όμως υπάρχει κάτι αντίστοιχο (μέσω χρήσης ηλεκτρονικών
> υπηρεσιών) ?

:-D wishfoul thinking ε? :-D

αν θες να γίνεις δημιουργικός
- γράψε το βιβλίο ή τον κώδικα ή whatever
- σώστον σε ένα αρχείο /zip/whatever -
- βγάλε ένα cryptographical strong hash
- κάνε καταχώρηση σε εφημερίδα (στις αγγελίες / στα κονωνικά) με το
hash και την φράση "ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ HASH"