Re: Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Nov 8 18:15:27 EET 2006

2006/11/8, Stavros Giannouris <stavrosg2002 at freemail.gr>:
> Στις Wed, 8 Nov 2006 16:49:42 +0200
> Ο/Η "Nick Demou" <ndemou at gmail.com> έγραψε:

> 1. Έχει φοροαπαλλαγές

το καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό ή το παπαγαλίζεις από κάποιο
αμερικάνικο serial? Να στο πω απλά και θα το καταλάβεις. Αν δώσει μια
εταιρεία 1000 ευρώ δωρεά η εφορία της επιστρέφει πίσω ένα μέρος (π.χ.
300 ευρώ). Ωραία! έδωσε 700 ευρώ - που είναι το συμφέρον?

> 2. Προσφέρει ωραίο υλικό για marketing

και γιατί είναι ωραίο? Μήπως ακριβώς επειδή όλοι συμφωνούν πως είναι
σωστό για μια εταιρεία να μην κοιτάει πάντα και μόνο το συμφέρον της?