Just some info

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 8 16:17:15 EET 2006

On 2006-11-08 15:49, T-Ping <tping at freemail.gr> wrote:
> Ευχαρίστω για τις πληροφορίες και συγγνώμη για τα χθεσινά, αν και για
> τα spam ή όπως ένας γνωστός μου αναφέρει αρκετά συχνά ως U.C.E
> (unsolicited commercial email) ή UBE (unsolicited bulk email). δεν
> συμφωνώ απόλυτα.

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο δεν είναι "100% καλοί" οι ορισμοί ως UCE και
UBE.  "Spam" είναι και το να στέλνεις email περί Linux σε μια λίστα η
οποία έχει θέμα τις Νοτιοκορεάτικες Τεχνικές Σιάτσου, αλλά δεν μπορεί
να καλυφθεί αυτό από τέτοιους απλοϊκούς και "στενούς" ορισμούς του spam.

Όπως και να 'χει πάψε να παίζεις το gateway μεταξύ του RSS feed του
ellak.gr και της λίστας linux-greek-users, γιατί δε στο ζητήσαμε.  Αν
θέλαμε να δούμε τι λέει το RSS feed, θα το είχαμε βάλει live bookmark
στο Firefox μας :P