fedora core 6 or ...?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Nov 8 15:02:14 EET 2006

2006/11/8, Nikos Kouvaris <nkouba at gmail.com>:
> kalhmera sto forum.Xreiazomai boh8eia.
> Steinw PC gia baria douleia kai exw panw WinXP Pro.
> 8elw sto allo partittion na balw linux.
>
> akousa gia to      Fedora core 6    oti einai poly kalo kai eyxristo gia
> arxarious sto linux periballon.
> 8elw to linux gia prosomoiwseis megalhs klimakas se c++ apote ta XP kremane
> kai de mou kanoun
> Exei kaneis na proteinei kati allo kalytero?
> apo pou na kanw download...?

* αν γίνεται βρες ένα φίλο που να ασχολείτε λίγο με linux και διάλεξε
ότι διανομή σου πει αυτός. Αυτό θα σου πάρει το  λιγότερο χρόνο.
Εναλακτικά και εφόσον είσαι στην αθήνα και έχεις καλή καρδιά πάρε το
PC σου και κατόπιν συνενόησης πήγαινε στο εργαστήριο του HELLUG (από
το λίγο που τα ξέρω τα παιδιά φένονται πρόθυμα να βοηθήσουν σε τέτοιες
περιπτώσεις).
* αν δεν γίνεται βάλε κάτι σε debian/suse/ubuntu/fedora -η σειρά στην
τύχη και ίσως και να ξεχνάω κάποιο  - η λογική είναι απλά να είναι
δημοφιλές για να βρίσκεις ευκολα απαντήσεις στις ερωτήσεις σου. Αν
έχεις μια καλή σύνδεση στο internet, ξέρεις να χρησειμοποιείς το
google  και θέτεις ερωτήσεις με σωστό τρόπο [1] δεν θα χεις κανένα
προβλημα ΑΛΛΑ: θα σου πάρει σίγουρα κάμποσο χρόνο. Για να ξεκινήσεις
θα πρέπει να κατεβάσεις τουλάχιστον ένα iso να το γράψεις σε CD και να
κάνεις εγκ. (αν στον ΗΥ που θα το βάλεις έχεις και windows και θες να
τα κρατήσεις ετοιμάσου για backups και partitions ή εξτρα δίσκους).
* κάνε μια δοκιμή να δεις αν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου - αν
έχεις χρόνο παίξε μαζί του - πολύ πιθανόν να το λατρέψεις

σχετικά με την εφαρμογή σου και το linux μάλλον δεν θα πρέπει να
περιμένεις κάτι να αλλάξει δραμματικά - αν κρεμάει σε ένα
φρεσκοστημένο XP[2] μάλλον θα κρεμάει και σε linux.

...από την άλλη ένας προγραμματιστής έχει σίγουρα πολά να αγαπήσει στο Linux

[1] http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
[2] δηλαδή XP χωρίς μερικές εκατοντάδες ιους/trojan/backdoors και άλλα συναφή