Just some info

DJ Art djart at linux.gr
Wed Nov 8 03:31:50 EET 2006

On Wednesday 08 November 2006 02:51, T-Ping wrote:
> Συγγνώμη που δεν γνωρίζω, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι
> αυτός ο "Λίσταρχος",

Άσε καλύτερα, δεν θες να ξέρεις.

Είναι κάτι σαν τον Κέρβερο. Όσο η λίστα δουλεύει από μόνη της μια χαρά
και οι χρήστες παίζουνε τους κανόνες του παιχνιδιού σωστά, όλα είναι
μέλι γάλα.

Άμα όμως οι χρήστες κάνουν αταξίες, τσακώνονται μεταξύ τους ή βρίζονται
ή κάνουν χειρονομίες και επηρεάζεται η εντροπία του συστήματος ή
γράφουν πολλές φορές τη λέξη "Λίσταρχος", τότε βαράνε οι συναγερμοί και
ο Κέρβερος ξυπνάει. Και τότε συνήθως κάποιος θα πρέπει να την πληρώσει,
όχι πάντα για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, αλλά απλά και μόνο επειδή
ξύπνησε ο Κέρβερος ενώ θα προτιμούσε να συνεχίσει να κοιμάται και να
απολαμβάνει την ηρεμία της στιγμής. Φυσικά, δικαιολογούνται πάντα οι
πράξεις του, πίσω από γραφειοκρατικούς αρχαιολατρικούς κανονισμούς
τύπου netiquette, ασφαλίτικες κλικαδόρικες δικλείδες και άλλα πολλά
όμορφα πραγματάκια. Οπότε, οποιαδήποτε τιμωρία και να επιφέρει, ΠΑΝΤΑ
μα ΠΑΝΤΑ θα γλιτώσει και θα τη βγάλει λάδι και θα του πούν και μπράβο.

Για τον πολύ κόσμο, απλά λέμε πως ο λίσταρχος είναι ο υπεύθυνος για τις
λίστες και ως εκ τούτου υπεύθυνος για την τήρηση των κανονισμών, αλλά
και υπεύθυνος για το στήσιμο και τη συντήρησή τους. Και αυτό είναι
κακό, γιατί σημαίνει πως ο λίσταρχος τελικά περνάει αρκετές ώρες πάνω
από μια κατάμαυρη γραμμή εντολών. Οπότε μετά από μια κοπιαστική μέρα,
ε, καταλαβαίνεις, συνήθως δεν θες να μπείς μπροστά του. Εξάλλου έχει
και μεγαλύτερο σπαθί και συνήθως αυτοί που μπαίνουν μπροστά του πολύ
αργά φτάνουν να συνειδητοποιήσουν πως δεν είναι ούτε καν Level 1, αλλά
απλοί χωρικοί, γνωστοί και ως peasants.

> και ακόμα τι είναι ο κύριος Michael Iatrou ώστε να κρίνει
> τι είναι ασέβεια και τι όχι.

Σε ελεύθερη χώρα υποτίθεται πως ζούμε, φαντάζομαι πως ο κάθε ένας έχει
το δικαίωμα του να κρίνει.

Και οι κρίνοντες κρίνονται (όλοι εκτός από το λίσταρχο, μην
ξεχνιόμαστε).

> Όσο για τα προηγούμενα κύριε Michael Iatrou σας ζητώ συγγνώμη, δεν
> ήταν spam απλά μία αντίδραση σε αυτό που σας είπα ότι συνέβει.

Κοίτα, για το τί είναι spam και τί όχι, υπάρχουν συγκεκριμένα εργαλεία
να το κρίνουν. Ποτέ δεν το αφήνουμε στην κρίση των ανθρώπων γιατί
όποιον spammer και να ρωτήσεις, κανένας δεν θα παραδεχτεί πως αυτά που
στέλνει είναι spam.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?