gia osous misoun ton Internet Explorer......

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Tue Nov 7 17:38:46 EET 2006

On 11/6/06, Thomas Venieris <mot at freemail.gr> wrote:
> On Monday 06 November 2006 12:57, Nikos Kouvaris wrote:
> > Telos to kalytero einai oti epilegeis oti 8eleis apo ta windows kai ton
> > Internet Explorer mporeis na mhn ton baleis !!!!!!
>
> Σιγά τα ωά. Έχω ένα καλύτερο, μικρότερο και γρηγορότερο τρόπο από το nLite για
> να επιλέξω ότι θέλω από τα Windows:
>
> $ echo "" > /tmp/windows.iso
>
> --
> moT
>
> "There's the television. It's all right there. It's all
> right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
>                                            (12 Monkeys)
>

> --

mpa mallon pio polu 8a emoiaze to

cat /dev/urandom > /tmp/windows.iso

(w nai afhste to na tre3ei mexri na gemisei o diskos, kante to
disketes twn 360 kb kai eggatasthste to)

Ti pi8anothta uparxei na parax8ei ena leitourgiko leitourgiko
(functinal OS) apo thn parapanw diadikasia an to mege8os tou ISO den
3epernaei ta 700MB ?

(emperistatomenh apanthsh)

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey