Installation problems

muz muz at diktio.org
Tue Nov 7 11:07:52 EET 2006

Zapotek wrote:
> I mobo einai i P5B Deluxe WiFi/AP.
> Skeftika mipos 8elei tpt drivers gia kanena controller alla afou ta
> toson xronon XP mpikan de nomizo pos einai ayto.

Ki omws. To provlhma (gia to dvdrom pithanws) einai o jmicron
controller. Kyriws. Me mia antistoixh motherboard (MSI P965 Neo) eixame
antistoixa provlhmata. Sto ubuntu edgy ta provlhmata (thewrhtika
toulaxiston) exoun lythei. O Jmicron anagnwrizetai, to idio kai o SATA
(ICH8R) controller. Xreiasthke na perasw thn parametro irqpoll sto boot
gia na kanw thn egkatastash. (to provlhma se mena htan oti den evlepe to
disko). Gia th motherboard sou ri3e mia matia sta parakatw

http://ubuntuforums.org/search.php?searchid=9572413

Dokimase epishs na katevaseis kai to alternate install cd tou edgy na
deis an paizei. Se mena toulaxiston to provlhma lythike me to edgy (kai
thn parametro irqpoll).

Epishs an ta katafereis kai de vlepei thn ethernet karta sou:
"There are linux drivers on the ASUS CD (which is supplied with P5B
board) for Marwell's chipset (ethernet controller)."

Mixalhs