Installation problems

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Nov 7 10:17:22 EET 2006

Genika, afou ta linux disk utilities einai kalitera kai pio pliroforiaka apo
tis M$, alloy einai to thema. kai me ena googlarisma brika:
*
" Cons:* Has a few issues with Linux. I had to set the SATA controller to
IDE mode for Linux (kernel 2.6.17) to recognize the drives. It should work
better with 2.6.18."

http://www.newegg.com/Product/CustRatingReview.asp?DEPA=0&Type=&Item=N82E16813131028&SortField=0&SummaryType=ALL&Pagesize=100&Page=

Stefanos

Gia dokimase na kaneis ti douleia me to SystemRescueCD
http://www.sysresccd.org/Main_Page - etsi ki allios, kalo einai na yparxei
proxeiro ;-).