NEWS: European consortium to prove quality of OSS

Vasileios Vlachos vasilobillaros at altecnet.gr
Mon Nov 6 22:43:24 EET 2006

Γεια σας,

Εργάζομαι στην ομάδα του SQO-OSS στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ μέρους όλης της ομάδας μας για το
ενδιαφέρον σας σε αυτή τη προσπάθεια. Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω
ότι το πρόβλημα με την κωδικοποίηση στο site του έργου από όσο γνωρίζω
αντιμετωπίσθηκε.

Στόχος μας είναι, καθ όλη τη διάρκεια αυτού του ερευνητικού
προγράμματος, να διατηρήσουμε διαύλους επικοινωνίας με την κοινότητα του
ΕΛΛΑΚ, τόσο στην Ελλάδα μέσω της συμμετοχής του Ο.Π.Α και του Α.Π.Θ, όσο
και στις άλλες χώρες με τους εκάστοτε συνεργάτες μας. Γενικότερα θα
προσπαθήσουμε να ενημερώνουμε το επίσημο site του SQO-OSS
(http://www.sqo-oss.eu/) συχνά, αλλά θα θέλαμε να ακολουθήσουμε και
λιγότερο παραδοσιακούς τρόπους προβολής των αποτελεσμάτων ενός
ευρωπαϊκού έργου. Θα προσπαθήσουμε να συμμετάσχουμε σε διάφορες
εκδηλώσεις σχετικές με το ΕΛΛΑΚ, σε περιοδικά του χώρου (ήδη είχαμε τη
χαρά να συνεργαστούμε με το Δ. Καλαμαρά, αρχισυντάκτη του Linux Format
-www.linuxformat.gr- και να κάνουμε κάποια παρουσίαση του SQO-OSS στο
τεύχος του Νοεμβρίου) και να δημιουργήσουμε και κάποια σχετική λίστα για
όσους θέλουν να παρακολουθούν στενότερα την εξέλιξη του. Σε κάθε
περίπτωση είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε θα ήθελε περισσότερες
πληροφορίες για το έργο, για προτάσεις ή για οτιδήποτε άλλο σχετικό.

Σας ευχαριστώ πολύ και ζητώ συγγνώμη για τη κατάχρηση του χρόνο σας με
το μακροσκελές αυτό mail. Επαναλαμβάνω ότι για οτιδήποτε αφορά το
SQO-OSS μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου

στο vbill at aueb . gr

Βασίλης Βλάχος