file server linux or windows

Thomas Venieris mot at mediaweb.gr
Thu Nov 2 00:50:55 EET 2006

On Wednesday 01 November 2006 16:32, kz wrote:
> Για file server έχει κανείς άποψη τι να προτιμήσω (Linux or Windows);

Προσωπική άποψη; Τίποτα. Όσο λιγότερα μηχανήματα, τόσο το καλύτερο.

> Βασικά σε fedora core 2 που προσπάθησα να στήσω δεν κατάφερα οι χρήστες του
> domain (windows 2000) να μην χρειάζεται να ξανακάνουν logon στον linux.

Γίνεται μια χαρούλα, γιατί το κάνουμε στην δουλειά μου. Απλά θέλει λίγο
παίδεμα μέχρι να παίξει (όπως γενικά χρειάζεται ο samba server). Επίσης όλοι
(ειδικοί και μη) παρατηρούν με θαυμασμό την μεγάλη του ταχύτητα και σβελτάδα.

Φυσικά αν δεν έχεις διάθεση / χρόνο / γνώσεις / κουράγιο, αλλά τυχαίνει να
έχεις _λεφτά_ μπορείς να απευθυνθείς στο τοπικό σου τμήμα πωλήσεων της
Microsoft (συγνώμη, μου διαφέυγει το τηλέφωνο) όπου με χαμόγελο και με
συνοδεία μουσικής ασανσέρ θα σου προτείνουν μια ολοκληρωμένη λύση αποθήκευσης
δεδομένων(tm) κομμένη και ραμένη στις ειδικές σου ανάγκες, που στήνεται σε
χρόνο ρεκόρ πατώντας μόνο δύο κουμπιά: Next και Finish. Υπάρχει μάλιστα μια
μεγάλη περίπτωση να δουλέψει κιόλας.

> Μήπως τελικά η microsoft θα είναι για πάντα στη ζωή μας;

Η ζωή σας είναι δική σας και την κάνετε ότι θέλετε. Αν αισθάνεστε πως πρέπει
να επισημοποιήσετε την σχέση σας με την Microsoft, κανείς δεν σας εμποδίζει.
Εγώ στην θέση σας θα είμουν επιφυλακτικός πάντως. Έχω ακούσει από αρκετούς
ότι είναι πολύ μανουριάρα γκόμενα.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)