προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Wed May 31 14:58:34 EEST 2006

muz wrote:

> ψευτάκο :Ρ
>
> Δε χρησιμοποιείς antivirus, firewall και αντιspyware?

οχι, όχι και πάλι οχι (και για τα 3)
δεν μου χρειάζεται.

κατα καιρούς (μια φορά το εξάμηνο) τρέχω μόνο το clamwin (gpl) το οποίο
έτσι κι αλλιώς δεν τρέχει σαν service (ούτε μένει στην μνήμη).

> Δεν έχεις κολήσσει ποτέ ιό; Ένα ενοχλητικό hijacker?

εδώ και 3 χρόνια, μόνο ένα *ενοχλητικό* root kick που με γάμησε.

> Πόσο μειώνουν τις επιδόσεις του υπολογιστή σου όλα τα παραπάνω έχεις
> αναρωτηθεί ποτέ; Μετά από πόσον καιρό θα αρχίσει ο (μυθικός) "μέσος
> χρήστης" να βλέπει διάφορα "Could not find asdsdas.exe" κατά το startup?

Αν μιλάς για το Norton Antivirus, ξέρω. Δεν το τρέχω ποτέ και δεν το
εγκαθιστώ ποτέ σε κανέναν. Το ίδιο και όλα τα άλλα antivirus που κάνουν
real-time scan (τρομάρα τους).

Οτι ο μέσος χρήστης έχει startup (το startup είναι το εύκολο μέρος - αν
είναι μέσα στο registry ακόμα χειρότερα) με ένα σωρό σαβούρες είναι γεγονός.

Αλλά αν οι εταιρίες άρχιζαν να γράφουν apps για linux πιστεύεις οτι δεν
θα ήταν έτσι;

> Ένας πολιτικός μηχανικός -λες- δεν θα πρεπε να ασχοληθεί ποτέ με το
> λειτουργικό σύστημα. Χμμμ, λες δηλαδή στον Ψ πολιτικό μηχανικό οτι με τα
> windows, δεν θα χρειάζεται να εγκαταστήσει, αναβαθμίζει και διατηρεί
> διαρκώς ένα (τουλαχιστον) antivirus, ένα (τουλάχιστον) antispyware και
> ένα firewall? (εντάξει, μπορεί να μη θεωρούνται "λειτουργικό σύστημα"
> για εμάς, αλλά για ένα windows user, είναι πια αναπόσπαστο κομάτι του
> λειτουργικού του αν το θέλει για περισσότερο από ένα μήνα)

Το antivirus είναι support προγραμμα. Δεν σου χρειάζεται στη δουλειά
σου, αλλά χρειάζεται γενικά για να δουλεύει εύρυθμα ο υπολογιστής. Άρα
αυτό που λες, οτι το εντάσεις στο λειτουργικό σύστημα δεν είναι καθόλου
λάθος.

Πόσο διαρκώς δηλαδή;
Γιατί εγώ το clamwin το αναβαθμίζω μια φορά το 2μηνο.

> Πόσες μέρες λες να κρατήσει ένας υπολογιστής με Windows, χωρίς τα
> παραπάνω μέχρι να χρειαστεί format?

Ο δικός μου πολλά χρόνια. Ενός μέσου χρήστη (που εγκαθιστά ότι σαβούρα
βρεί και πατάει πάντα YES στον IE) παραδέχομαι οτι θα χρειαστεί σύντομα
(1 χρόνο το μέγιστο).