Panelinies - Texnologiki - Programatismos.. aporia..

Tasos Varoudis varoudis at mail.ntua.gr
Wed May 31 13:52:07 EEST 2006

Update:

Molis milisa me kathigiti apo megalo frontistirio kai epiveveoni oti to
vivlio ine pantelos asafes pano sto sigekrimeno thema (opos kai se pola
alla).
Mou ipe oti sta pedia "gia na min ta mperdepsoun" tous legan ton
"efkolo" tropo, dld "oti perni mia sinartisi to epistrefi piso sto
kirios programa".(Mou epanelave oti afto den to lei to vivlio oute kapia
simiosi.Oute iparxi kati paromio me to VAR tis pascal stin psevdoglosa)

Afta...