προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Tue May 30 02:13:18 EEST 2006

bobos wrote:
> O/H Palatinus έγραψε:

> Αφου δεν σε έχει ενωχλήσει ποτε το τι γίνετε με τα dlls και τη registry
> μπορεις να
> μου πεις γιατι κάνεις format στα windows σου κάθε 6 μήνες?

Συγνώμη που πετάγομαι, αλλά θα απαντήσω εγώ μιας και μπορώ.

Δεν κάνω ποτέ format στα Windows. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο. Δεν
υπάρχει λόγος να ασχολούμαι με το λειτουργικό σύστημα.

Υποστηρίζει ελληνικά, υποστηρίζει συσκευές και γενικά το ξέρω. Τα
προγράμματα που χρησιμοποιώ κυρίως είναι netbeans, pspad και mingw.

Αντίστοιχα ένας πολιτικός μηχανικός π.χ. δεν υπάρχει λόγος να ασχολείται
με το λειτουργικό σύστημα. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί κυρίως είναι
AutoCAD, etabs κτλ.

Corruption σε registry δεν έχει συμβεί ποτέ στον υπολογιστή μου (σε
άλλους έχει συμβεί - ήμουν τυχερός).

Corruption σε NTFS μου συνέβη 2 φορές από πτώση τάσης και ενώ έγραφα
ταυτόχρονα σε 350 αρχεία (ανοικτά handles). Πήρα προφανώς το μπούλο,
αλλά δεν έχασα κανένα δεδομένο λόγω του προγράμματος "GetDataBack from
NTFS".

Δεν ξέρω αν συμβαίνει corruption σε file system σε linux αλλά το θεωρώ
αδιανόητο να μην συμβαίνει (απλά αν δεν κάνω λάθος το ext3 μπορεί να
κάνει rollback τις τελευταίες ενέργειες; καλά τα λέω;).