προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 30 00:22:03 EEST 2006

On 2006-05-29 23:50, George Marselis <project2501a at gmail.com> wrote:

> Sto ellhniko ekpaideutiko systhma, mallon ftaiei o ka8hghths.

Διαφωνώ όσο πιο έντονα γίνεται.  Το μισό φταίξιμο ίσως να είναι
του καθηγητή.  Το άλλο μισό είναι του μαθητή.  Επειδή έχω σχέση
με εκπαιδευτικούς, μπορώ να πω με σιγουριά ότι υπάρχουν τόσο
εκπαιδευτικοί που αγαπούν το σχολείο, τα παιδιά, τη μάθηση,
"Δάσκαλοι" και "Δασκάλες" με κεφαλαίο 'Δ', που χαίρονται όταν
βλέπουν οι μαθητές τους να προοδεύουν, που χαμογελούν ως τ' αυτιά
από ευτυχία όταν τους βρίσκουν μετά από 20 χρόνια παιδιά που
κάποτε τους έκαναν μάθημα και τους λένε ένα απλό "ευχαριστώ
Δάσκαλε" ... όσο και εκπαιδευτικοί που πάνε στο σχολείο ίσα-ίσα
για να περάσουν λίγες ώρες (για να μην πω τίποτα χειρότερο).

Το να λέμε ότι πάντα φταίει ο καθηγητής είναι κατάφωρη αδικία για
όλους εκείνους που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, στους οποίους
αξίζει σεβασμός, τιμή και αγάπη· τόση όση δείχνουν καθημερινά και
οι ίδιοι προς αυτό που διάλεξαν ως επάγγελμα.