Re: προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες (οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon May 29 22:42:50 EEST 2006

Την 28/5/2006, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> έγραψε:
> Endiaferousa Istoria.

είναι γιατί είναι βγαλμένη από τη ζωή - δεν μπορείς να φανταστείς πόσα
ερπετά κυκλοφορούν ανάμεσα μας έτοιμα να ανταποδώσουν τις δωρεές των
άλλων με ασέβια

> Einai gegonos oti den diabasa to prwto email pou mou esteiles epeidh
> htan poly megalo (panw apo 15 grammes) kai den e3hgouse pramata gia to
> linux, opote bare8hka na diabazw istories.
> Isws einai ageneia pou to apokalyptw, alla einai h alh8eia.

λοιπον για να δούμε:
Το να σε λένε troll (δηλαδή κακόβουλο ψέυτη) ασεβή και βλάκα δεν σε
πολυαπασχολεί μιας και δεν εξηγεί πράγματα για το linux ... σίγουρα
πρέπει να αναθεωρήσεις τις προτερεότητές στη ζωή σου
Από την άλλη ανησηχείς αν είναι αγένεια να αποκαλύπτεις ότι δεν δήνεις
δεκάρα αν μας προσβάλεις αλλά δεν σκέφτεσε μήπως είναι αγένια να το
κάνεις... και πάλι πρέπει να αναθεωρήσεις τις προτερεώτητες στη ζωή
σου

> Oso gia to krasi (portokalada apo edw kai mpros) kai thn mpyra, apla lew
> oti h mpyra me8aei kai meta mporei na kaneis alloprosalla pragmata an
> den exeis 3anadokimasei, enw h portokalada, mono syxnouria fernei.
>
> Apo thn allh (h mpyra ginetai tsipouro) me portokalada den anoigoun ta
> pneymonia gia megales ekpnoes (wste na fouskwsei to arni gia na to
> gdaroume) enw me to tsipouro aneta.
>
> diafwneis?

αν με αυτή την ακατασχετολογία χωρίς συνηρμό προσπαθείς να μας δήξεις
ότι δεν είσαι troll αλλά βλάκας τότε δεν έχω λόγο να διαφωνίσω

> den nomizw na exw pei kati allo se kapoio post mou.

όχι δεν έχεις πει τίποτα πιο σοβαρό σε κανένα post σου

> Mia la8os politikh pou anagnwrizw ston eayto mou einai oti perimena ta
> pragmata na einai pio konta sta Windows, p.x. na yparxoyn installers
> "click next-next-next" ktl. ktl. ktl.

δεν έχουμε πρόβλημα με τις πολιτικές τις προκαταλήψεις σου και τις
φαντασιώσεις σου για το Linux - έχουμε πρόβλημα με τον ασεβή τρόπο που
προσεγγίζεις το λογισμικό γενικά (βίβα η πειρατεία) και το ελέυθερο
λογισμικό ειδηκά (δεν κάνει αυτά που θέλω άρα είναι χαζομάρα)

> Oute ebrisa pote kanena,

σε ευχαριστούμε χαμελέοντα που μας έκανες τη χάρη να μην μας βρίσεις -
τι περισσότερο μπορεί να ζητήσει κανείς από τον συνάνθρωπό του

> kai malista orismenes fores prospa8hsa na
> boh8hsw kapoious (me tis liges gnwseis pou eixa, fysika).
>
> To oti lew oti enas aplos xrhsths einai *adunato* na egkatasthsei
> opoiadhpote dianomh linux (oses exw dokimasei toulaxiston) kai na
> douleyoyn ola teleia, mallon exei fanatisei polloys edw mesa.

το να φανατίσεις πολούς εδώ μέσα μπορεί να είναι ένας από τους σκοπούς
σου. Δεν φανάτισες παρά ελάχιστους γιατί το Linux το χρησειμοποιούμε
γιατί τεριάζει στις ανάγκες και τις προσδοκίες μας και όχι γιατί μας
μεταλαμπάδισε την ΠΙΣΤΗ ο πατέρας μας. Τους περισσότερους όμως τους
προσέβαλες

> Wstoso h istoria sou einai kataplhktikh. 8a thn apo8hkeysw na thn exw.

τσάμπα κόπος, δεν εξηγεί πράγματα για το Linux και δεν είσαι
διατεθιμένος να μάθεις τίποτα άλλο από αυτή. Καλήτερα σβήστη για να
μην αναρωτιέσε τις κρύες νύχτες του χειμώνα τι να ενοούσε ο ποιητής

> Ta leme.

αν αποφασίσεις να φερθείς σαν όριμος άνθρωπος και να δεχτείς ότι κάτι
που δεν τεριάζει στα δικά σου γούστα και ανάγκες μπορεί κάλιστα να
τεριάζει στα δικά μας τότε με μεγάλη μου χαρά να τα πούμε και σίγουρα
και των υπολοίπων (hint: αν μια λίστα αναφέρεται ως λίστα χρηστών
Linux τότε είναι πολύ πιθανόν οι μετέχοντες να κάνουν χρήση Linux για
κάποιο λόγο, hint2: αν καταλάβεις κάτι από όλη αυτή την ιστορία είναι
ευκολο να αλλάξεις email).