προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι =?iso-8859-7?b?IPTv9fI=?=)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun May 28 19:39:37 EEST 2006

Στις Σάββατο 27 Μάιος 2006 23:37, ο/η Nick Demou έγραψε:
[snip, snip]
> Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ "ΣΑΥΡΑ"
>
> Το Σεπτέμβρη στο χωρίο μου μαζεύτηκαν οι παραγωγοί μπύρας (είμαι από
> την Βαυαρία) και κάναν μια γιορτή μπύρας ανοιχτή για το κοινό. "Δωρεάν
> μπύρα για όλους" έγραφε η επιγραφή στην είσοδο και όπως καταλαβαίνεις
[snip, snip]

Καταπληκτική ιστορία! Την κρατάω στα αρχεία μου... Υποθέτω οτι είναι
μεταφρασμένη από τα γερμανικά? Αν τη μετέφρασες εσύ, μπράβο, καταπληκτική
δουλειά!

> άφησαν την πόρτα ανοιχτή σε όλους όσους θέλουν να δοκιμάσουν την μπύρα
> τους και τίποτα δεν χρεώνουν για να μας δώσουν όση κι αν ζητήσουμε. Αν
> μάλιστα σε κάποιον μια συγκεκριμένη μπύρα αρέσει, πολλοί χωρικοί με
> χαρά του αποκαλύπτουν τα μυστικά για να τη φτιάχνει στο σπίτι του.

Σ' αυτό θα ήθελα να σταθώ ιδιαίτερα. Σε αυτή τη γιορτή κανένας "χωρικός" δεν
σκέφτηκε ποτέ να μην αποκαλύψει τα μυστικά του σε κάποιον "τουρίστα" ή σε
κάποιον λιγότερο έμπειρο γείτονά του, επειδή ο τελευταίος δεν γνωρίζει δικά
του μυστικά για να του (ανταπο)δώσει. Γι' αυτό προσωπικά νιώθω μεγάλη
ευγνωμοσύνη για το χωριό μας. Και η προσπάθεια είναι να βοηθούμε με τη σειρά
μας όσους περισσότερους μπορούμε, με όσες λίγες γνώσεις έχουμε. Έστω & έναν.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"