προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι =?iso-8859-7?b?IPTv9fI=?=)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun May 28 21:06:10 EEST 2006

Στις Κυριακή 28 Μάιος 2006 17:43, ο/η Chameleon έγραψε:
> Mia la8os politikh pou anagnwrizw ston eayto mou einai oti perimena ta
> pragmata na einai pio konta sta Windows, p.x. na yparxoyn installers
> "click next-next-next" ktl. ktl. ktl.

Αν άνοιγες λίγο το μυαλό σου θα ανακάλυπτες οτι τα πράγματα είναι πολύ
καλύτερα από τα windows σε όλα σχεδόν τα επίπεδα, κι ας μην τους φαίνεται με
την πρώτη ματιά.

Π.χ. αντί για installers εμείς έχουμε πακέτα RPM (ή deb, που απ' ότι ακούω
έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα), τα οποία εγκαθιστώνται το ίδιο εύκολα,
αναβαθμίζονται ακόμη πιο εύκολα, και δεν δημιουργούν τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΧΤΑΡΜΑ
που δημιουργείται στα windows με τους installers και τα dlls.

> To oti lew oti enas aplos xrhsths einai *adunato* na egkatasthsei
> opoiadhpote dianomh linux (oses exw dokimasei toulaxiston) kai na
> douleyoyn ola teleia, mallon exei fanatisei polloys edw mesa.

Ο ισχυρισμός σου είναι εκ των προτέρων λάθος. Ο κολλητός μου είναι σχεδόν
παντελώς άσχετος με υπολογιστές και όμως έβαλε SuSE 10 στο 2 ετών acer φορητό
του χωρίς κανένα πρόβλημα. Και μαζί με την κοπέλα του (που είναι πλήρως και
τελείως άσχετη) το εγκαταστήσαν και στο δικό της φορητό. Και τώρα γράφουν
ραβασάκια στο kmail και μιλάνε στο kopete (αυτή σπουδάζει στην Κρήτη). Άμα
θες του λέω να στείλει στη λίστα τους χαιρετισμούς του, μη νομίζεις οτι λέω
χαζομάρες.

Επίσης κανέναν δεν έχεις φανατίσει (εκτός από τον εαυτό σου, που θες φανατικά
να μας τη σπάς). Αυτό που ενοχλεί δεν είναι η ανακρίβεια όσων λες. Είναι η
αδυναμία σου να ακούσεις, και η άρνησή σου να ακολυθήσεις συμβουλές που
καλόπιστα σου δίνει η λίστα για να ξεπεράσεις τα όποια προβλήματα έχεις.

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"