παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun May 28 20:08:02 EEST 2006

Στις Κυριακή 28 Μάιος 2006 19:05, ο/η Chameleon έγραψε:
[snip]
> Υπερθερμαίνονταν ο επεξεργαστής.
[snip]
> Όταν έβαλα linux (το scientific) και πήγαινα να κάνω compile τον πυρήνα
> (όχι μόνος μου φυσικά) παρατηρούσα οτι έσβυνε το μηχάνημα (μια φορά
> πρόλαβα να δω μόνο οτι είχε φτάσει τους 90 βαθμούς!)

Και εγώ αν πάω να οδηγήσω τη McLaren του Kimi στο Monaco δεν πρόκειται να
τερματίσω καν, θα στουκάρω στις μπαριέρες.

Το δικό μου φορητό δεν ξεπερνά τους 55 βαθμούς. Αλλά εγώ δεν έχω βάλει
scientific...

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"