Re: προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες (οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Palatinus elfiness at yahoo.com
Sun May 28 20:16:31 EEST 2006

> na egkatasthsei
> toulaxiston) kai na
> polloys edw mesa.

Εγώ είμαι ο πιο άσχετος εδώ μέσα και βάζω και
στοίχημα. Φέρτε μου έναν πιο άσχετο από μένα και θα
βγω στο Σύνταγμα φωνάζοντας "Ζήτω η συμμετοχή της
Ισλανδίας της Γιουροβίζιον 2006"

Δενξέρω τί τρέχει με σένα που από τα λίγα που ξέρω σε
παραδέχομαι και αναγνωρίζω τις γνώσεις σου. Εγώ έχω
κάνει 3-4 διαφορετικές εγκαταστάσεις Λίνουξ, η πρώτη
ήταν πριν 10 χρόνια οπότε τα πράγματα ήταν πιο
δύσκολα, και ήμουν πολύ πιο άσχετος. Καμία απο αυτές
δενείχε πρόβλημα

Απλά για να σου πω τα πράγματα από τη δική μου πλευρά.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr