R cran

No No nono.231 at gmail.com
Sun May 28 07:51:18 EEST 2006

Το R είναι modular. Για παράδειγμα για να πάρεις στοιχεία από τη MySQL
υπάρχει ειδικό πακέτο το Rmysql. Για να φορτώσεις το πακέτο γράφεις
>library(rmysql) και για να δεις την βοήθεια για το πακέτο
>library(,rmysql).

Δεν έχω δουλέψει κάτι ανάλογο με αυτό που προσπαθείς να κάνεις, αλλά παρόλα
αυτά, από τη φιλοσοφία του πως δουλεύει το R μου φαίνεται ότι δεν πρέπει να
υπάρχουν τα κενά που έχεις μεταξύ των παρενθέσεων και των γραμμάτων.

Γράφοντας >help("if") θα πάρεις άμεση  σύντομη βοήθεια.

Βασικά πράγματα για την R θα βρεις στο
http://cran.r-project.org/doc/manuals/R-intro.pdf