Χαμηλή επιτάχυνση.....

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Sat May 27 15:03:45 EEST 2006

On Sat, 27 May 2006 13:34:43 +0300, Giannis Beredimas wrote:

> Προφανώς τρέχει τοπικά έναν nameserver στο FreeBSD του :-)
>
> Random link: http://www.debian-administration.org/articles/390
>
> G.

Οκ καταλαβαινω εχει να κανει με το nameserver
κομματι και το θεμα του caching...αλλα δεν
σημαινει και οτι δεν ευθυνεται το IPv6; σωστά;

Στα windows που μπορεί να χω μυριάδες trojan
και ιούς δεν εχω παρατηρήσει τέτοια συμπεριφορά;

Τελος παντων, είναι λογικό να παρατηρείς τετοια συμεριφορά στο σύστημα;
DSL εχω 1 χρόνο τώρα, και δεν συνεπάγεται
οτι καθε μερα κανω φορματ το δίσκο για να
τεσταρώ τα λειτουργικά...Με την PSTN δεν
είχα τέτοια προβλήματα σε Linux...Απλα δεν
επιανα τις σημερινές τελικές... ;-)