Χαμηλή επιτάχυνση.....

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat May 27 11:22:36 EEST 2006

On Sat, May 27, 2006 at 03:46:25AM +0300, Dimitris Mexis wrote:
> Παρατηρώ οτι είναι πιθανό ενώ πετυχαίνω
> την αναμενόμενη ταχύτητα της dsl, οταν
> κάνω το "κλίκ" για να μπώ σε μια σελίδα, ή
> να κατεβάσω ένα αρχείο, μια μικρή καθυστέρηση να ξεκινήσει...
> Ίσως γιατι ειναι βράδυ, ίσως γιατι η βιβοντι μας ζαλίζει...
> ή μήπως στο ubuntu πρέπει να απενεργοποιήσω κάτι σχετικά με IPv6?
> Κάποτε μου είχε πεί ενα παλικάρι για το
> πώς θα το απενεργοποιούσα....αλλα μετα το
> τελευταίο φορματ, δεν κράτησα τα /etc/
> αρχεία....Γνωρίζει κανείς την θεραπεία;

Το πιο πιθανό είναι να έχεις αργούς NS στο /etc/resolv.conf. Σου
προτείνω να στήσεις ένα proxy caching Name Server (καλύτερα σε ένα άλλο
pc).

Για να απενεργοποιήσεις το IPV6 πας στο /etc/modprobe.d/aliases και
κάνεις το "alias net-pf-10 ipv6" σε "alias net-pf-10 off"
και μετά depmod -a && modprobe -r ipv6

Υπενθυμίζω ότι το ipv6 πρέπει να το υποστηρίζει η εφαρμογή για να δείξει
διαφορά  (πολύ μικρή). Πχ το firefox το υποστηρίζει.

Φάνης