παρουσίαση του linux σε αρχάριους

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Sat May 27 01:27:16 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Ευκαιρία να μάθει;
>
> Ο συγκεκριμένος χρήστης ήξερε που να ρωτήσει και ήξερε να ακολουθεί
> σωστά οδηγίες :)

Κι εγώ ξέρω που να ρωτήσω και πως να ακολουθώ σωστά τις οδηγίες.

Όταν όμως το kubuntu στο φορητό δεν αναγνωρίζει το modem και το
slackware στο σταθερό δεν αναγνωρίζει την κάρτα ethernet, και για να
ρωτήσω ή να ψάξω στο google πρέπει να μπώ σε windows καταλαβαίνεις οτι
μου φεύγει το μεράκι...

Υπάρχει κι ένα καλό σε linux....

Τα προγράμματά μου δουλεύουνε!... (τα έφτιαχνα πάντα cross-platform)