Περι πειρατείας

Nikos Skalkotos skalkoto at hellug.gr
Thu May 25 20:15:33 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Μόνο αν φροντίσεις εσύ, εγώ, ο καθένας να εκμεταλλευτεί αυτές τις
> 'ανακοινώσεις' της BSA προς όφελος του FS/OSS.

Τι το ψάχνεται όλη η Ευρώπη προσπαθεί να το γυρίσει σε Open-source στον
δημόσιο τομέα και ο Αλογοσκούφης πανηγυρίζει που κατάφερε να κλείσει μια
τόσο καλή συμφωνία με την Microsoft και της παραχωρεί το ενενήντα και
κάτι % του λογισμικού του ελληνικού δημοσίου.

http://www.microsoft.com/hellas/press/2006a/glf.mspx