Περι πειρατείας

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu May 25 20:08:39 EEST 2006

> Αν το δούμε από μία άποψη είναι καλό να κυνηγήσουν λίγο την
> πειρατεία στην Ελλάδα, γιατί τότε κάποιοι θα νιώσουν τό κόστος του
> ιδιοκτησιακού λογισμικού και θα αρχίσουν να βλέπουν με άλλο μάτι το
> ΕΛ/ΛΑΚ.

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο εγώ στο μαγαζί (πανεπιστήμιο) (αλλά και σε
όποιο σπίτι, υπολογιστή φίλου κλπ.) αρνούμαι να εγκαταστήσω και να
χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε παράνομο λογισμικό.  Μόλις μου φέρουν τα
νόμιμα windows/office/οτιδήποτε τους προσφέρω την υποστήριξη που
χρειάζονται, αλλιώς παίρνουν τομπούλο(ΤΜ) (ή, εναλλακτικά, παίρνουν
openoffice).

Επίσης, εκείνο το χαρτί που είχε στείλει κάποτε η BSA σε αρκετό κόσμο,
ζητώντας να γίνουμε σπιούνοι, το έχω αναρτήσει έξω από την πόρτα μου.