Περι πειρατείας

Pistiolis Konstantinos kpistiolis at hellug.gr
Thu May 25 18:15:45 EEST 2006

Την Thu, 25 May 2006 15:37:10 +0300,ο(η) Giorgos Keramidas
<keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε/wrote:

> Κάτι τέτοιες αηδίες γράφουν οι εφημερίδες, όταν τις τσιγκλάει η BSA.
> Βλ. το παρακάτω post για σχόλια σχετικά με αυτό το BSA-inspired άρθρο:

Για να πάμε και λίγο πιο παλιά, φαντάζομαι ότι τέτοιες αηδίες θα λέγανε
και οι υπέρμαχοι της δουλείας πριν 200-300 χρόνια. Βλακείες του στυλ:
«θα γίνει οικονομική καταστροφή αν δεν υπάρχουν σκλάβοι», ή ότι «δεν είναι
"δίκαιο" να αφαιρέσουμε από έναν ιδιοκτήτη την "ιδιοκτησία" του», ή ακόμα
και «επιστημονικές» μελέτες που θα μέτραγαν πόσα λεφτά ζημιώνεται η
εθνική οικονομία κάθε χρόνο λόγω των φυγάδων σκλάβων....

Κοροϊδευόμαστε; είπαμε, να αμειφθεί κι η πνευματική εργασία ως ένα βαθμό,
αλλά τι θα πει «ιδιοκτησία»;
Εντάξει, κάπου είναι και αναγκαίο κακό, και είναι λογικό να προστατεύεται
με κάποιον τρόπο ο developer (ή οι επενδύουσες εταιρείες). Ας τους δίνουν
όμως κάποια «παραπάνω δικαιώματα», ή να εφαρμόσουν κάποιους (χαλαρούς)
περιορισμούς στους υπόλοιπους για __ΛΙΓΟ__ καιρό, αλλά δεν είναι λογικό
να «δένουν» όλη την ανθρωπότητα για 100 χρόνια επειδή κάποιος βλάκας
θέλει να αμοιφθεί για τον κόπο του. Στο κάτω κάτω δεν υπάρχει τίποτε
σ' αυτόν τον πλανήτη που να μην το έχει φτιάξει κάποιος και μάλιστα με
κόπο!

κατά την ταπεινή μου γνώμη, η ιδιοκτησία γνώσης, πληροφορίας κλπ. είναι
το ίδιο παράλογη με την ιδιοκτησία ανθρώπου από άνθρωπο.

Το κακό είναι ότι αυτοί που διαβάζουν τέτοια άρθα ψαρώνουν και πείθονται
ότι όντως θα γίνουν τα πράγματα καλύτερα (για ποιον;) αν εξαλειφθεί η
πειρατεία!

Κώστας