"Linux plaintext" partition

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed May 24 15:52:36 EEST 2006

Καλησπέρα σε όλους!

Το φορητό μου HP Pavillion dv1444 έρχεται με ένα μικρούλι (~200ΜΒ) partition
στο τέλος του δίσκου, στο οποίο είναι εγκατεστημένο το λογισμικό QuickPlay.
Με αυτό μπορεί να παίζει video και μουσική χωρίς να μπουτάρει ολόκληρο
λειτουργικό σύστημα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα μικρό linux
φτιαγμένο και προσαρμοσμένο από την HP.

Μπαίνοντας από το κανονικό linux, το fdisk με ενημερώνει οτι το partition του
Quickplay είναι τύπου 88 ή "Linux plaintext" και βρίσκεται στο /dev/hda3.

Μήπως ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω mount αυτό το πράγμα, για να το σκαλίσω
λιγάκι?

(Ο σκοπός είναι μήπως μπορέσω να του πω που να βρίσκει τα mp3 μου, γιατί το
ηλίθιο ψάχνει στο "My Music" των windows, χωρίς δυνατότητα ρύθμισης).

Ευχαριστώ πολύ,
Θοδωρής

~~~~
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"
	- Mr. Spock & Capt. Kirk, "That which survives", stardate unknown