Dianomi Linux gia Router

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Mon May 22 22:08:08 EEST 2006

On Mon, May 22, 2006 at 05:53:22PM +0300, Stefanos Kouzof wrote:
> kalispera sti lista!
> Exoume stisei ena grafeio me 4 pc, 1 server, switch 10/100 kai tora
> balame static ADSL (384/128) kai pirame to adsl modem/router tis
> otenet (to Thomson/Alcatel SpeedTouch 536).
> Tha exoume web server, ftp, p2p klp na trexoun apo ton server kai na
> bgainoun sto Internet (oxi ola taytoxrona :-)) ) kai IM kai surfarisma
> apo ta alla pc (xrisi grafeioy diladi).
> Theloume oposdipote mia kapoia asfaleia (kai logo tou static IP), kai
> leme na baloume ena pc me mia dianomi linux gia
> firewall/router//antivirus (me ayti ti seira protimisis). Exoume
> diathesimo enan celeron  500Mhz, 64MB ram kai 12GB HD.
> Sto distrowatch.com exei arketes dianomes, alla den tis exoume
> dokimasei pote. Mporeite na dosete kamia symboyli pia na protimisoume?
>
> Eyxaristo, paidia.
> Stefanos

Egw tha sou protina ta ejhs:

Vazeis 2 ethernet cards sto router/gateway/webserver sthn mia tha valeis
to adsl modem me to server san DMZ host h NAT server h opos allios to
leei to alcatel, kai sthn allh ethernet to switch.

Egkathisteis debian sarge kai vazeis sto /etc/apt/sources to net repository
tou sarge kai ta security. apt-get update && apt-get dist-upgrade.

apt-get remove apache
apt-get install lighttpd vsftpd

Kai klassika to agaphmeno sou iptables scriptaki me nat.

Me toso ligh mnhmh xehnas mysql/p2p/mailservices/fileserver kai eidika antivirus.

Ean thes ola ta parapanw ependyse se ena kalytero mhxanima me tous
katallilous sklirous diskous.

Ayta Fanis