help reset root password se mandrake 7.2

William Wallace vplia at otenet.gr
Sun May 21 09:11:56 EEST 2006

O/H john.z at freemail.gr έγραψε:
> kalimera , exo ena pc me mandrake 7,2 me bootloader lilo , exo fisiki prosvasi sto pc alla den exoume to root password , mporei kapoios na mou thimisi tin diadikasia reset tou password ,nomizo oti otan paei na bootarei dineis mia entoli ...kai mporeis na peraseis pali to password
> euxaristo

*nomizw* oti i entoli pou ennoeis einai init 1
to nomizw paei sto 1
"init 0" simainei "shutdown"
"init 6" simainei "reboot"
"init 3" simainei "boot kanonika se multiuser"
an thimamai kala "init 1" simainei "boot kanonika alla mono o root
mporei na kanei login kai afto xwris na zitisei password"

Opote kaneis "init 1" kai me passwd dineis to password tou root
kai meta kaneis init 3