suspend2

DJ Art djart at linux.gr
Sat May 20 11:34:42 EEST 2006

On Friday 19 May 2006 16:51, Θωμάς Δασκαλάκης wrote:

> Your kernel does not have any recent Software Suspend 2 support
> compiled in. Please follow the HOWTO linked from
> http://softwaresuspend.berlios.de/ for instructions on how to compile
> Software Suspend into your kernel. hibernate: Aborting.
> Any ideas???

Δεδομένου ότι έχεις προηγούμενη εμπειρία με το suspend2 και ότι πρίν
αναβαθμίσεις σε latest kernel, το είχες πάλι και δούλευε, αποκλείουμε
τις περιπτώσεις να έχεις κάνει λάθος στο στήσιμο ή στο filewriter
option. Άρα:

εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις όπου δεν δουλεύει και μοιάζει ανεξήγητο,
απλώς βάζω ίδιο πυρήνα με αυτό που λέει το patch. Και συγκεκριμένα αυτή
τη στιγμή τρέχω 2.6.16.9 με suspend2 2.2.5 με swapwriter και δουλεύει
μια χαρά.

Δοκίμασε και με swapwriter όπως είσαι τώρα πάντως, να δείς μήπως φταίει
το filewriter. Αν έχεις βάλει και το lzw compression option στον
πυρήνα, θα το κάνει compress και θα χωρέσει στο swap (μάλλον). Εγώ με 1
G μνήμη και 1G swap δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, ακόμα κι όταν το swap
είναι γεμάτο μέχρι τη μέση του.

Πάντως δε βλέπω "γκρίνια" στη mailing list του suspend2 και να ζητάνε
υποστήριξη για 2.6.16.16, οπότε υποθέτω πως παίζει το patch όπως είναι.
Τουλάχιστον στις προ 2.6.15 και 2.6.14 εποχές, δεν δίναμε ιδιαίτερη
σημασία στο να είναι ίδια η έκδοση του πυρήνα και του πυρήνα στον οποίο
απευθύνεται το patch (όσον αφορά το 4ο minor στην έκδοση του πυρήνα),
αλλά υπήρχανε και περιπτώσεις, κυρίως στον 2.6.15.x όπου από μια minor
σε μια άλλη χρειαζόταν χτένισμα το patch.

Θα το είχα κάνει upgrade το δικό μου kernel σε .16 με το ίδιο suspend2
patch εχθές, αλλά καταπιάστηκα με άλλα upgrades και μετά είδα και το
mail σου, οπότε το άφησα :-P

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?