Re: calculator με ιστορικό - δοκιμή του bc

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri May 19 14:03:03 EEST 2006

Την 19/5/2006, Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε:
> έψαχνα σήμερα για ένα πρόγραμμα calculator για να κάνω τις απλές
> πράξεις αρηθμιτικής. Θέλω όμως να παραμένουν στην οθόνη οι αριθμοί και
> οι πράξεις που κάνω. Π.χ. κάπως έτσι:
>
>   5 +
>  12 +
>   3 +
>   2 *
>  40
>
> [...]
δοκίμασα το bc και διάβασα και το man (βασικά κάποιο shortcut για το
last και είμουν σίγουρος ότι θα έχουν). Ήταν ότι περίμενα από gnu util
: powerfull / scriptable / cusomizable / extendable. Προφανώς όμως ο
σκοπός τους δεν ήταν να σουμάρει ο χρήστης την λίστα με τα ψώνια
γρήγορα και απλά οπότε δεν είναι βολικό για τέτοιες χαζοδουλίτσες.