calculator με ιστορικό τύπου "ρολό χαρτί"

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri May 19 11:41:59 EEST 2006

έψαχνα σήμερα για ένα πρόγραμμα calculator για να κάνω τις απλές
πράξεις αρηθμιτικής. Θέλω όμως να παραμένουν στην οθόνη οι αριθμοί και
οι πράξεις που κάνω. Π.χ. κάπως έτσι:

  5 +
 12 +
  3 +
  2 *
----------
 40

(φανταστείτε κάτι σαν τα κομπουτεράκια με το χαρτί που έχουν συνήθως
οι λογιστές)

ο λόγος που το θέλω έτσι είναι γιατί μπορείς αφενώς να επιβεβαιώσεις
με μια ματιά να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος και
αφετέρου μπορείς να κάνεις copy τους αριθμούς που έχεις γράψει
νωρίτερα

έψαξα για κάμποση ώρα στο google μη πιστεύωντας ότι δεν έπεσα με την
πρώτη σε τουλάχιστον 10 σχετικά OSS ενώ ταυτόχρονα σήμερα το slashdot
σερνεται (και μια στο τόσο κάνει και timeout). Βρήκα μόνο ένα
προγραμμα ονόματι gtapecalc που μιαζει ΟΚ αλλά βγάζει error στο make
(θα το παλευα αλλά μπορεί τελικά να μην μου κάνει και αυτό δεν μου
δήνει κουράγιο)

grapical UI & text UI apps are both OK (το μόνο μου προβλημα με
αρκετές text applications είναι όταν πρέπει να θημάμε τα εκάστοτε key
bindings που επέλεξε ο προγραμματιστής αλλά στην προκειμένη περίπτωση
δεν φαντάζομε να έχω τέτοιο πρόβλημα)