Boot - Grub problems - URGENT

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Thu May 18 20:03:47 EEST 2006

Στο παρακάτω σύστημα που έχει fedora core 4, έχουμε τους εξής δίσκους
/dev/sda ---> SCSI
/dev/sdb --> SCSI
/dev/sdc --> SATA
/dev/sdd --> SCSI

Αρχικά οι δίσκοι έχουν μο διάφορα δεδομένα.
Το /boot βρίσκοταν στο /dev/sdc1

Μετά απο αναβάθμιση BIOS (και επειδή δεν έβλεπε τους δίσκους SATA), και αμέσως
μετά υποβάθμιση το σύστημα πλέον δεν bootάρει.
Το grub λέει error 17.
Απο το rescue cd του fedora, καταφέρνω να κάνω
chroot /mnt/sysimage και βλέπω όλους τους δίσκους και τα δεδομένα.
Όμως αν κάνω ξανά grub-install, ενώ λέει ότι όλα πάνε καλά δεν ξεκινάει.
Το menu.1st γράφει ότι τα πάντα βρίσκονται στο
hd(0,0)
 kernel /boot/vml ......

Το πρόβλημα νομίζω έχει να κάνει με το αρχείο /boot/grub/device.map
Όταν το άνοιξα είχε μονο
device (fd0) /dev/fd0

Πρόσθεσα το
device (hd0) /dev/hdc
Ξαναέκανα grub-install hd0,
αλλά το σύστημα δεν bootάρει.

Τι να κάνω?

Υ.Γ. Πρόκυται για πολύ χρήσιμο μηχάνημα της σχολής μου, και θα εκτιμούσα
βαθύτατα τις όποιες απαντήσεις.

.
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿa¨h£ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿû)joÿÿö†Šÿ1¨¥ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿþm§ÿÿ™¨¥ÿ&¡¢à