Lets go grafical..

bobos bobos.papa at gmail.com
Thu May 18 03:35:39 EEST 2006

O/H basOS G έγραψε:
> Γεια. Μετα την χειροκινητη εγκατασταση του γραφικου περιβαλλοντος (x,
> gnome, kde) αντιμετωπιζω τα εξης :
> Για να εχω γραφικο περιβαλλον πρεπει να κανω xinit και στο παραθυρο
> που βγαζει το μονο που καταφερα ειναι με gnome-session να σηκωθει το
> περιβαλλον του gnome με window manager , desktop κλπ.
> 1. Επιδει μαλλον δεν ειναι αυτος ο ορθοδοξος τροπος πως απο Κονσολα
> πας σε gnome?
Δοκιμασες να δωσεις startx στην κονσολα?
Αν δεν κανει δουλεια φτιαξε μεσα στο χωρου του user ενα αρχειο με ονομα
.xinitrc (εχει τελεια μπρωστα) και γραψε μεσα exec gnome-session  και
καθε φορα που θες να σηκωσεις γραφικο δινεις startx και κανεις δουλεια σου.
Δεν ξέρω ποια είναι η αντιστοιχη εντολη για KDE νομιζω είναι startkde
αλλα δεν παιρνω και ορκο....