subdomain. Πως βρέθηκε στο fstab;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue May 16 01:00:43 EEST 2006

Michael Iatrou wrote:

> Γιατί όχι; Εσύ τι πιστεύεις, αν η NSA ήθελε να κάνει κάτι πονηρό, θα έβγαινε
> και θα το δήλωνε, βάζοντας παντού τη στάμπα της;

Όχι, εξ άλλου ο κώδικας είναι Open και δουλεύουν κι άλλες εταιρίες σε
αυτών, όπως η RedHat για παράδειγμα. Δυστυχώς είναι το security project
με το καλύτερο documentation..
Είναι ένας οργανισμώς που μου προκαλεί τόσο το δεός όσο και την απέχθεια.
Οπότε προτιμώ να μην έχω λογισμικό τους στον υπολογιστή μου.