subdomain. Πως βρέθηκε στο fstab;

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue May 16 16:40:30 EEST 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:

<snip>

> Μιλάμε για τον spender έτσι? :-P το άτομο είναι απλά άπαιχτο..
yap

> Τώρα πάλι μου φαίνεται ότι παίζουμε τις λέξεις.. whatever :P .. εσύ για
> grsecyrity εννοείς και το PAX ίσως. Για εμένα είναι διαφορετικά πράγματα.

Οντως εννοώ και το PAX μαζί. Ισως γιατί δεν έχει και φοβερό νόημα το ενα
χωρίς το άλλο ειδικά αφού διατίθενται μαζί αλλά απλά τα έχω πάντα
bundled στο μυαλό μου. Πάντως ναι έχεις δίκιο είναι διαφορετικά πράγματα.

<snip>

<>>

> Και που η διαφορά από grsecurity&pax? Με το SELinux & Exec-Sheild???
> Οι διαφορές τους είναι σε καθαρά τεχνικό επίπεδο. Θεωρητικά
> δημιουργήθηκαν για τον ίδιο λόγο.
> Αν κάνω κάπου λάθος feel free to correct me.

Δημιουργήθηκαν και τα 3 μεν για τον ίδιο λόγο, αλλά και τα τραίνα και τα
αυτοκίνητα δημιουργήθηκαν σε τελική ανάλυση για τον ίδιο λόγο αλλά
διαφέρουν. Τόσο στην θεωρία όσο και στην πράξη και συγχώρα μου την
μεταφορά. Το ίδιο απλά προσπαθώ να δείξω και για τα 3 εργαλεία μας,γιατι
από εξεί ξεκίνησε τελικά όλη η κουβέντα. Μοιάζουν, εξυπηρετούν τον ίδιο
σκοπό αλλά διαφέρουν, ιδιαίτερα τεχνικά αλλά και θεωρητικά

> Δυστυχώς :-(

:-)

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074