Hylafax DSL

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue May 16 15:12:25 EEST 2006

Την 15/5/2006, Dimitris Mexis <m65 at vivodinet.gr> έγραψε:

σημείωση: όταν έγραφα fax ενοούσα fax/modem

> Για να βαλω αναλογικό, δεν παίζει. Ειμαι
> με vivodi,μα και με αυτη την βλαμμένη

φαντάζομε ότι και η vivodi σου δήνει εξοπλισμό που έχει θέση για να
συνδέσεις ένα παλιο - κλασικό - απλό - αναλογικό τηλέφωνο το οποίο
χτυπά όταν κάποιος καλεί τον τάδε αριθμό.

Εκεί ακριβώς θα συνδέσεις και το fax/modem του υπολογιστή σου

> εταιρεία να μην ημουν, ΟΤΕ εγω στο σπιτι
> μου δεν βάζω...Και αφου υπαρχει η DSL θα μπλέξουμε με αναλογικά;!!

είναι ένας καλός τρόπος για να πάρεις fax - αν θες τον χρησοιμοποιείς

υπάρχουν και οι υπηρεσίες για αποστολή/λήψη φαξ μέσω internet ψάξτο
λίγο στο google μπορεί να σ'αρέσει περισσότερο

?