Hylafax DSL

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue May 16 01:46:39 EEST 2006

On Mon, May 15, 2006 at 04:46:37PM +0300, Dimitris Mexis wrote:
> Κοιταω το πως να ρυθμισω το hylafax, αλλα το
> προβλημα ειναι οτι αναφερεται για την σειριακη θύρα, /dev/ttyS0
> Ομως το modem της συνδεσης δεν ειναι ενοειται serial...
> Υπαρχει καποιο λινκ γιατι εχω
> μπερδευτει πως να κανω το hylafax να δουλεψει με DSL γραμμή;

Για να την πώ σε όλους τους υπόλοιπους είναι δυνατόν να στείλεις fax
μέσω του hylafax μέσω του voip/inet φορέα εάν αυτός υποστηρίζει T.38
χωρίς να έχεις συσκευή modem. Φυσικά δεν γνωρίζω κανένα φορέα που
να το κάνει.

Πάντως το iaxmodem (software modem) μπορεί να αναλάβει το ρόλο modem
over voip. Το έχω χρησιμοποιήσει για να συνδεθώ σε dialup μέσω
voipbuster και όπως αναφέρεται δουλεύει και με mgetty/efax/hylafax.
Υπάρχει και ένα softfax για το asterisk.

Αυτά...

Φάνης