Hylafax DSL

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon May 15 19:05:01 EEST 2006

Την 15/5/2006, Dimitris Mexis <m65 at vivodinet.gr> έγραψε:
> Κοιταω το πως να ρυθμισω το hylafax, αλλα το
> προβλημα ειναι οτι αναφερεται για την σειριακη θύρα, /dev/ttyS0
> Ομως το modem της συνδεσης δεν ειναι ενοειται serial...
> Υπαρχει καποιο λινκ γιατι εχω
> μπερδευτει πως να κανω το hylafax να δουλεψει με DSL γραμμή;

FAX μπορείς να λάβεις μόνο από κλασικό αναλογικό modem συνδεμένο σε
κλασική αναλογική γραμμή

(υπάρχουν και κάτι άλλες περιπτώσεις -όπως π.χ. isdn fax- αλλά είναι
περισσότερο θεωρητικές)

οπότε βρες  ένα fax που να παίζει με linux και σύνδεσε το στην γραμμή του ΟΤΕ.

Το hyllaFAX δεν είναι εντελώς απλό στην εγκατάσταση αλλά δεν είναι και
κάτι υπερ-περίπλοκο. Αν δεν είσαι πολύ αρχάριος και διαβάσεις
προσεκτικά τις οδηγείες δεν θα έχει εκπλήξεις... εχμ εδώ που τα λέμε
εμένα μου είχε πέρισυ ανακύψει ένα bug με την libtiff και έπρεπε να
βάλω μια άλλη έκδοση αλλά αυτά μπορεί να συμβούν σχεδόν παντού.